2014-03-05 | Klaipėdiečių sumanyta Kliento diena skinasi kelią į pasaulį
Atmintinų dienų
statusu bei šventiniais renginiais visame pasaulyje yra pagerbiama daugybė
progų, sukakčių ir temų – nuo istorinių įvykių iki profesijų. Klaipėdiečių
verslininkų iniciatyva kelią į populiarumą ir oficialią poziciją kalendoriuje
skinasi kovo 19-ąją numatyta Kliento diena, kuriai šiemet uostamiestyje bus
skirtas šventinis renginys, atviras visiems besidomintiems.
Prieš trejus metus viena klaipėdiečių bendrovė
svarstė, kaip atšvęsti artėjantį įmonės gimtadienį. Kūrybingai į įprastą
tradiciją pažvelgęs kolektyvas sumanė šia proga pasveikinti savo klientus.
Padiskutavę ir pasidomėję šia tema, bendraminčiai suprato galintys tapti naujos
šventės sumanytojais, mat jokios informacijos apie kurioje nors šalyje minimą simbolinio
klientų pagerbimo dieną jie neradę.
2010
m. kovo 19 d. iš Klaipėdos į įvairius pasaulio miestus buvo išsiųsti pirmieji sveikinimai
Kliento dienos proga. Ilgainiui idėja sulaukė kitų verslininkų bei
žiniasklaidos susidomėjimo. Į Kliento dienos propaguotojų gretas įsitraukė ir Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų
rūmai, kitos verslo organizacijos bei idėja susidomėjusios Lietuvos ir užsienio
įmonės.
Per šį laiką
praktiškai išmėginta daugybė būdų pasveikinti ir padėkoti klientams jų dieną –
nuo asmeninių skambučių iki specialių nuolaidų bei vaišių.
Kovo 19 d.,
trečiadienį, 16–20 val. Klaipėdos Žvejų rūmuose vyks pirmoji tarptautinės Kliento
dienos šventė. Verslo atstovai nemokamai dalins savo firminę atributiką, suvenyrus,
vaišins skanumynais, teiks įvairias nemokamas paslaugas bei kitaip sveikins
savo klientus įmonių mugėje, kurią papildys šalies atlikėjų koncertas. Renginio
metu bus renkami parašai, kad Kliento diena būtų įtraukta į Lietuvos minėtinų
dienų sąrašą.
Iniciatyvą
palaikančio Klaipėdos miesto mero Vytauto Grubliausko įsitikinimu, verslininkų
dėmesys socialinės atsakomybės ugdymui – sveikintinas reiškinys. „Kliento diena
skamba tarsi akivaizdus dalykas – iš tiesų keista, kad jos nėra minėtinų dienų
sąraše. Juo smagiau girdėti, kad šią šventę populiarina uostamiesčio
verslininkai“, – sakė meras.
Anot miesto
vadovo, aktyviai Klaipėdos gyvenime dalyvaujančios vietos verslo pajėgas nebeapsiriboja sėkmingų rinkos dalyvių ir
patikimų darbdavių statusu. Ši tendencija yra fiksuojama teikiant mero apdovanojimą
socialiai atsakingiausiai įmonei, įvairiomis progomis pagerbiant verslo
iniciatyvas bei partnerystės su kitais sektoriais apraiškas.
„Žinia apie
tai, kad verslininkai patys nori atsidėkoti savo klientams už abipusiai
naudingus ir tvarius santykius – aiškus ženklas, kad juos lydi sėkmė“, –
įsitikinęs V. Grubliauskas.
|