2014-03-27 | Remontuojant Pilies tiltą, tvarkomasi ir Klaipėdos senamiestyje
Pirmųjų dviejų Klaipėdos Pilies tilto remonto savaičių eismo monitoringo rezultatai rodo, jog naujovės per daug nesutrikdė kasdienio miesto gyvenimo. Tačiau tarp aktualiausių klausimų tebėra judėjimo ir automobilių statymo organizavimas senamiesčio dalyje, kuri šį sezoną taip pat sulauks statybininkų.
Siekdama optimalių sprendimų, uostamiesčio mero Vytauto Grubliausko suburta darbo grupė aktyvių miestiečių siūlymus gretina su specialistų patarimais.
„Patikimiausia – pasikliauti monitoringą atliekančių transporto organizavimo profesionalų nuomone bei rekomendacijomis, – teigė meras. – Skuboti sprendimai, iš pažiūros galintys sutvarkyti kai kuriuos prieštaringus eismo aspektus, gali turėti pasekmių kitiems jo dalyviams. Todėl labai svarbu, kad savo vertinimus bei interesus išsako skirtingos grupės.“
Šią savaitę meras situaciją aptarė su senamiesčio verslininkų atstovais, sulaukta ir senamiesčio gyventojų nuomonių dėl galimų pokyčių pakoregavus eismo organizavimą.
Eismo organizavimo specialistai akcentuoja, jog renkantis automobilių vairuotojams patogesnį susisisiekimo su senamiesčiu variantą iš akių negali būti išleistas pėsčiųjų bei šiltuoju metų laiku miestą užplūstančių dviratininkų saugumas. Jau dabar Tiltų gatve važiuoja triskart daugiau dviratininkų nei iki uždarant Pilies tiltą.
Didžiausias iššūkis – tinkamai organizuoti eismą Tiltų gatve judant Biržos tilto ties sankryža su Turgaus gatve: turimą nedidelį siauros Tiltų gatvės pralaidumo rezervą piko metu norima pritaikyti kuo racionaliau.
Klaipėdos miesto savivaldybės Transporto skyrius prašo klaipėdiečius atkreipti dėmesį į kitą savaitę planuojamą pakeisti pirmumo tvarką Joniškės–Bangų gatvių sankryžoje. Pakoregavus, ji bus tokia: Mokyklos g., Bangų g., Joniškės g. Ši korekcija planuojama atsižvelgus į neintensyvų eismą Joniškės gatvėje. Reaguojant į miestiečių pastabas, bus paryškintos ir penkias juostas žyminčios laikinos geltonos linijos ant Mokyklos tilto asfalto.
Gegužę ties Pilies tiltu bus pastatytas laikinas tiltas per Danės upę, pritaikytas pėstiesiems, dviratininkams bei neįgaliesiems su vežimėliais. Metalinių konstrukcijų įrenginys bus surenkamas, tad galės būti pritaikytas ir įgyvendinant tolesnius projektus. Šis tiltas, jo įrengimas bei priežiūra miestui kainuos apie 500 tūkst. Lt.
Pilies tilto kapitalinis remontas, miestui kainuosiantis 11 495,8 tūkst. Lt – ne vienintelis šiemet senojoje Klaipėdos dalyje įgyvendinamas investicinis projektas. Iš viso per 2014–2016 metus senamiesčio objektų bei infrastruktūrai atnaujinti miestas skirs 44 238,8 tūkst. Lt.
Be šiuo metu jau atliekamos Daržų gatvės rekonstrukcijos, vasarą bus atnaujinti lietaus nuotekų tinklai Jūros, Danės, Žvejų gatvėse bei Teatro aikštėje. Planuojama rekonstruoti pėsčiųjų bei dviračių takus Kurpių gatvėje nuo Tiltų iki Jono kalnelio ir nuo jo iki Gluosnių gatvės, sutvarkyti Danės krantines nuo Biržos tilto iki Jono kalnelio bei „Meridiano“ skverą.
|